Tuesday, October 27, 2015

در این بخش می خواهیم روش های تست در ترانس تغذیه پکیج دیواری را بیشتر توضیح دهیم  یکی از روش هایی که قبلا اشاره شد روش تست با برق بود ، در این روش به وسیله یک آوومتر و تنظیم ان بر روی ولت متر به میزان ۹ ولت از روس پایه اول و دوم و ۱۸ ولت از سر اول و سر سوم را نشان دهد . و بین ۲ و ۳ باید ۹ ولت برقرار باشد در غیر این صورت دارای نقص است و باید عوض شود.
یکی دیگر از روش ها روش تست کردن پکیج دیواری بدون برق است .در این حالت ترانس را جدا می کنید و سپس به وسیله آوومتر و قرار دادن آوومتر بر روی اهم سنج ، مقاومت سیم پیچ اولیه باید K1 را نشان دهد و مقاومت سیم پیچ خروجی نیز بین ۱ و ۳ باید k5.5 را نمایش دهد. در  صورتی که خلاف این حالت باشد دارای عیب است و باید سریعا تعویض شود .
آوومتر در پکیج دیواری یک نوع دستگاه است که می تواند ولتاژ و آمپر و اهم یک مدار برقی را نمایش دهد .
یکی از مزیت های داکت اسپیلت را میتوان این مورد اشاره کرد که داکت اسپیلت ها در زمانی که استارت می زنند مقدار مصرف بسیار پایینی دارند و باعث کاهش مصرف برق به دلیلجریان مصرفی اندکی می شوند .
به طور مثال اگر بخواهیم یک داکت اسپیلت را با یک کولر ابی مقایسه کنیم و مصرف برق ان ها را مورد بررسی  و مقایسه قرار دهیم به این نتیجه میرسیم که اختلاف چندان زیاد و قابل مشاهده ایی با یکدیگر ندارند. که همین امر یک مزیت برای داکت اسپیلت محسوب می شود.
در پکیج دیواری در ورودی برق اصلی یک فیوز قرار دارد که در مقابل هر نوع اتصال برق هرچند به شکل بسیار کوتاه و کوچک باشد عمل می کند و جریان برق ورودی را به برد قطع می کند .
یکی از معایب فیوز ها این است که فیوز ها در پکیج دیواری قابل تعمیر نیستند و باید بعد از انکه عیوب مدار از اتصالات احتمالی و یا کشیدن جریانات اضافی برطرف شد ، ان فیوز تعویض گردد.
- See more at: http://tahviepars.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/#sthash.R17AnhRE.dpuf

No comments:

Post a Comment

جواهر