Tuesday, October 27, 2015

برای خانم ها پیشنهاد جالبی برای خودنمایی بیشتر در مجالس داریم که به شکلی بتوانند با هماهنگی بین جواهر خود و لباسی که می پوشند بیشتر در مجالس بدرخشند.
فرض کنید به یک مراسم خاص مانند جشن تولد یا عروسی یا شاید سالگرد ازدوج دعوت شوید ، اولین سولاتی که در ذهن شما می اید و به ان فکر میکنید چه چیزهایی هستند ؟
مطمئنا سریع از خودتان می پرسید چی بپوشم ؟ کدوم لباس ؟ کدوم جواهر ؟  ایا لباس و جواهر مناسبی دارم ؟
یک پیشنهاد عالی و متفاوت به شما می تواند این باشد که این بار به جای فکر کردن به خرید لباس به فکر خرید جواهرات شیک و خاص باشید ، خرید یک جواهر خاص که شما را زیبا تر و جذاب تر جلوه دهد و باعث درخشندگی شما در ان مراسم به خصوص بشود.
به عنوان مثال خرید جواهرات با سنگ های رنگی و یا جواهر با حالت شیشه ای و شفاف می تواند ایده بسیار جالبی برای ارزشمندتر نشان دادن ان جواهر خاص شما باشد خرید جواهرات به این شکل مطمئنا نمی تواند یک ایده خوب برای مهمانی ها و مراسم دوستانه باشد اما یک گزینه بسیار بهتر برای استفاده از این مدل جواهر استفاده در مراسم عروسی است.
 در واقع خرید جواهرات با این سبک که سنگ های ان در جلو قرار گرفته شده است می تواند یک گزینه خوب برای استفاده بر روی لباس هایی با یقه های باز و یا لباس های معروف به یقه انگلیسی باشد.
به نظر خودتان کدام نوع جواهر برای استفاده برای روی لباس های با یقه ایستاده مناسب است . اکر شما هم از گرنبند های بلند برای این نوع لباس استفاده می کنید باید به شما بگوویم که در انتخاب جواهر بسیار عالی عمل کرده اید . شاید بسیاری از اقایان هم باشند که علاقه دارند تا یقه پیراهن خود را به حالت ایستاده قرار دهند ، این افراد اگر علاقه به خرید جواهرات خاص مردانه دارند هم می توانند از زنجیر ها و گرنبندهای بلند استفاده کنند که بر روی لباس ان ها حالت زیبا تری دارد. 

No comments:

Post a Comment

جواهر