Saturday, October 17, 2015

سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور

با سلام خدمت تمام اعضای وبسایت دیزل بان . امرزو با یک مطلب مفید در مورد سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور در خدمتتون هستیم .
استفاده دائم از دیزل ژنراتور موجب آن می شود که اجزای مختلف آن داغ کنند. واجب است که سیستم تهویه و خنک کننده ، گرمای بوجود آمده در دیزلژنراتور را به بیرون منتقل کند.
اغلب آب با عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود ، اما این معمولا به شرایط خاصی محدود می شود مانند دیزل ژنراتور های کوچک در استفاده های کم حجم و یا واحد خیلی بزرگتر بیش از ۲۲۵۰ کیلو وات. اغلب مواقع برای خنک کردن سیم پیچ های استاتور برای دیزل ژنراتور های بزرگتر ،از هیدروژن استفاده می کنند. هیدروژن بهتر از بقیه مواد سرد کننده در جذب گرما ،کار می کند.
برای دیزل ژنراتور کنترل سطح مایع خنک کننده به طور روزانه واجب می باشد. باید پمپ آب و سیستم خنک کننده پس از هر ۶۰۰ ساعت و فیلتر هوایی بعد ازهر ۲۴۰۰ ساعت کار دیزل ژنراتور تمیز شود. دیزل ژنراتور در مکان باز و دارای تهویه باید نگهداری گردد. از همه طرف دیزل ژنراتور فضای استاندارد با در نظر گرفتن جریان آزاد هوا حداقل ۳ فوت می باشد.
سیستم اگزوز دیزل ژنراتور :
دود اگزوز منتشر شده از دیزل ژنراتور دارای مواد بسیار سمی می باشد و حتما باید به خوبی کنترل و مدیریت شود. به این دلیل، ترتیب دادن نصب یک سیستم اگزوز لازم برای گازهای خروجی از اگزوز بسیار مهم است.
لوله های اگزوز اغلب از چدن و آهن نرم بدست می آیند، و یا از فولاد ساخته می شوند. لوله های اگزوز اغلب با یک اتصال دهنده انعطاف پذیر به موتور دیزل وصل شده است و انتهای اگزوز دیزل ژنراتور در بیرون از خانه امتداد پیدا می کند .و شما مشتریان عزیز باید اطمینان حاصل کنید که اگزوز دیزل ژنراتور شما به تجهیزات دیگر متصل نشده باشد.
امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد . همچنین شرکت دیزل بان در زمینه فروش دیزل ژنراتور آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز میباشد .

No comments:

Post a Comment

جواهر