Saturday, October 17, 2015

حفظ ایمنی دیزل ژنراتور

نکاتی برای مشتریان گرامی  برای حفظ ایمنی  دیزل ژنراتور :
نکات مهمتر در راه انداختن و فروش دیزل ژنراتور :
1-  جلوگیری از ریخته شدن سوخت بروی بدنه دیزل ژنراتور .
2- کنترل مداوم اتصالات مربوط به سیستم سوخت رسانی برای جلوگیری از آتش سوزی .
3- مطمئن شدن از نبودن الکتریسته ساکن در تانک .
4- جلوگیری از بودن مواد اشتعال زا در کنار دیزل ژنراتور .
5- اطمینان از میزان توان خروجی موتور دیزل که در صورت افزایش دور موتور دیزلی ژنراتور می سوزد .
پس نتیجه میگریم ، این موتور ژنراتور ها می توانند انجام دادن کارهایی که در آنها تعداد زیادی از تجهیزات بدون هیچ خرابی کار میکنند، را تضمین کنند ، حتی اگر برق بصورت ناگهانی قطع شود. و نیز دیزل ژنراتور ها و سایر موارد برقی از جمله موتور برق ها در شرایطی که شما عازم یک سفر طولانی باشید می تواند استفاده مفید و بسیار مهمی داشته باشد. امروزه همه ی هتل های 5 ستاره، پمپ بنزین ها، کارخانه های استخراج معدن ، بیمارستان ها، صنایع بزرگ، مجتمع های تفریحی، تاسیسات اضطراری، واحد های تولیدی، سازمان های ارتباطی، ساختمان های تجاری، و ادارات داده ای فناوری اطلاعات وارتباطات نیاز به ذخیره برق بدون قطعی می باشند ، پس پشتیبانی مانند موتورهای دیزل ژنراتور می توانند بسیار مهم باشند .
دسترسی ایمن و ساده برای مشتریان محترم :
نحوه دسترسی به دیزل ژنراتور بطور کلی به منظور نگهداری و تعمیر ، بسیار حایز اهمیت است. همیشه سعی در آن است که دسترسی به دیزل ژنراتور را بسیار ایمن و راحت و نیز  با امنیت بسیار طراحی کنیم به همین رو است که در صورت وجود موارد ضروری می شود به راحتی به دیزل ژنراتور دسترسی داشت و موارد ایمنی و امنیت نیز از دسته مهمترین موضوع محسوب می شود.

شرکت دیزل بان ، پیشرو در ارائه خدمات و فروش دیزل ژنراتور و تامین انرژی برق خدمات لازم را برای نیاز مشتریان به آنها ارائه می دهد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی وب سایت شرکت دیزل بان ماد مراجعه فرمایید و در صورت لزوم میتوانید با شماره تلفن های مندرج در وب سایت تماس حاصل فرمایید .

No comments:

Post a Comment

جواهر