Saturday, October 17, 2015

دیزل ژنراتور با کیفیت

امروزه تکنولوژی ژنراتور های ابررسانا به شدت حایز اهمیت و توجه است، انتظار می رود با پیشرفت این تکنولوژی در ژنراتور های آینده ، در حجم کمتر ظرفیتهای بیشتر در دسترس باشند .
ژنراتور ها: دستگاه هایی هستند که انرژی مکانیکی را به یک توان الکتریکی در ولتاژ و فرکانس خاصی از محرک اصلی تبدیل می کنند.کلمه سنکرون به این امر اشاره میکند که فرکانس الکتریکی این دستگاه با سرعت گردش مکانیکی شفت قفل شده ،ژنراتور سنکرون در سرتاسر جهان برای تولید قسمت بزرگ توان الکتریکی به کار می رود .
مرتبط با عملکرد ژنراتور ها دو اصل وجود دارد. اولین اصل فیزیکی اصل القائی الکترومغناطیسی که توسط مایکل فاراده کشف شده است. اگر طول یا حلقه ی القائی ساکنی جهت تغییر میدان مغناطیسی استفاده شود یا اگر یک هادی در آن میدان حرکت کند ، یک جریان ایجاد میشود. اگر از میان یک کنتاکتور که در میدان مغناطیسی قرار گرفته یک جریان ، عبور کند، میدان نیروی مکانیکی بر آن وارد می کند .
ژنراتور ها دارای دو اصل هستند: قسمتها و میدان که آهنربای الکترومغناطیسی با سیم پیچ های آن و آرمیچر و ساختاری که از کنتاکتور حمایت می کند و کار قطع میدان مغناطیسی و حمل جریان القاء شده ژنراتور یا جریان ناگهانی به موتور را دارد، است . معمولا” هسته ی نرم آهنی اطراف سیم های القائی که دور سیم پیچ ها پیچیده شده، آرمیچر است .
ژنراتور ها از دو قسمت تشکیل شده اند: قسمت ساکن آن را استاتور و قسمت متحرک را رتور می گویند . رتور ها هم از لحاظ ساختمان دو دسته هستند : ماشین های قطب برجسته و ماشین های قطب صاف .
اکنون می خواهیم به شما مشتریان عزیز برای خرید دیزل ژنراتور با کیفیت و مصرف هرچه بهتر اطلاعاتی در اختیارتان گذاریم :
1- تعیین کردن اهمیت از کار افتادن یکی از قطعات ماشین بسته به توان مورد نیاز و نیز کاربرد دیزل ژنراتور ، تصمیم به خرید بگیرید .
2-تشخیص انتخاب دیزل ژنراتور
در بعضی موارد، در زمان کار کردن توان وسایل برقی تا سه برابر کمتر از توان لازم برای راه اندازی است، بنابراین برای این مصارف باید دیزل ژنراتور بزرگتری را انتخاب کنید. مانند تجهیزات یخچال ها و تهویه و یا هر وسیله دیگری که در آن از الکترو موتور استفاده شده .
3-تست دیزل ژنراتور توسط کار شناس ماهر
برای حاصل شدن اطمینان از این که اولین بارگیری دیزل ژنراتور درست انجام شود، لازم است تست بار توسط یک کارشناس فنی حرفه ای انجام شود.

No comments:

Post a Comment

جواهر