Saturday, October 17, 2015

گرمایش مناسب محل زندگی و آب گرم بهداشتی ، همیشه از نیازهای اولیه انسان بوده و می باشد که یکی از راه های آن استفاده از پکیج دیواری است.
ممکن است تاکنون هم بجای پکیج استفاده از کرسی های ذغالی و بخاری های نفتی را در برخی نقاط کشورمان نظاره گر باشیم، اما واقعیت این است که با توجه به زیاد بودن گاز طبیعی و برقراری امکان دسترسی به آن، تکنولوژی را بر آن داشته است که راهکارهای جدیدی را برای بشر مهیا سازد.

در حال حاضر، پکیج دیواری رایج ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر جهان است.
اشغال نکردن فضای مفید، بالا بودن زیاد ایمنی، مستقل بودن واحدهای مسکونی و رضایت کافی آنها از عملکرد پکیج دیواری ، در استفاده از این سیستم در منازل و واحدهای تجاری تقریبا جایی برای تردید باقی نمی گذارد.

از دیگر عواملی که دستگاههای اجرایی را نیز دعوت به توسعه استفاده از پکیج دیواری می نماید ، راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز، هستند.
پکیج دیواری ، که تنها نوع فن دار آن از لحاظ استانداردهای معتبر دنیا تایید می شود، علاوه بر تامین گرمایش منزل یا مکان تجاری، از طریق فن کوئل یا رادیاتور یا گرمایش از کف، آب گرم را نیز بصورت فوری در اختیار مصرف کننده میگذارد. و نیز ترکیب این دستگاه از طریق یک کویل آب گرم با کولر گازی ، می تواند غیر از صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزانتری را برای مشتریان مهیا سازد.
نصب پکیج دیواری :

حتما قبل از نصب پکیج دیواری به علت گرد و غبار، طبق راهنمایی های متخصصان شستشو داده شود
پکیج دیواری برای مصرف گاز با فشار ۱۸۷ میلی متر ستون آب مناسب است .

برای تخلیه ی گازهای حاصل از احتراق ، قطر دودکش باید ۱۵ سانتی متر و قسمت عمودی دودکش حدالقل ۲۵ سانتیمتر باشد.


محل نصب پکیج دیواری :

– در بالای اجاق گاز و وسایل گرمازا نباشد . حداقل فاصله ی عمودی ۴۰ سانتیمتر

– حدالقل فاصله ی پکیج دیواری از دیوار مقابل باید یک متر باشد .

– حداقل فاصله از دیوار یا کابینت مجاور باید از طرفین ۱۵ ساتی متر باشد .

– حداقل فاصله از کف ۱۲۰ سانتی متر می باشد .

امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد . همچنین شما را به بازدید از صفحه داکت اسپیلت مجموعه تهویه پارس دعوت مینماییم .
- See more at: http://tahviepars.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/#sthash.cYmEzd16.dpuf

No comments:

Post a Comment

جواهر