Monday, November 2, 2015

دیزل ژنراتور از دو جزء :1 - موتور دیزل 2- ژنراتور الکتریکی تشکیل شده است که کار آن تبدیل انرژی الکتریکی است. مجموعه دیزل ژنراتور ها در جا های بدون اتصال به شبکه توان، مانند وقت های که احتیاج ضروری به فراهم کردن توان و انرژی است و نیز زمانهایی که شبکه در دسترس نیست، مورد استفاده قرار می گیرند.زمانی که شبکه قطع می‌شود، درست بخوبی کاربردهای پیچیده تر مانند اوج برش، پشتیبانی شبکه و ارسال به شبکه‌های توان، انرژی اماده می‌شود.
در نظر گرفتن اندازه دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان لازم است و این عمل از طریق الکترونیک مدرن بخصوص بارهای غیرخطی سخت شده است.
مجموعه مولد طبق  بار الکتریکی که برای آنها درعرضه در نظر گرفته شده، همه ویژگی‌های بارهای الکتریکی (kWe ، KVA ، VAR و محتواهای هارمونیک شامل: جریانهای شروعی (عموماً از موتور) و بارهای غیر خطی. وظیفه مورد انتظار بطور مثال امور اورژانسی، تواندهی پیوسته یا اولیه (پرایم)، بخوبی شرایط محیطی مانند ارتفاع، دما و تنظیم مقررات گازهای گلخانه‌ای باید مد نظر قرار گیرد. خیلی از تولید کنندگان ژنراتور های بزرگتر، مجموعه‌ای از نرم‌افزار را ارائه خواهند داد که محاسبه‌های اندازه پیچیده را به راحتی با خواندن شرایط سایت و ویژگی‌های بار الکتریکی وصل شده انجام خواهند داد.
AVR جدید باعث میشود که موتور بصورت مطمئن و ییکپارچه کارکرده و در صورت اعمال اضافه بار موتور و ژنراتور خاموش می گردد و باعث جلوگیری در خرابی مولد میگردد. سیم پیچی ژنراتور بر اساس آخرین وضعیت تکنولوژی درست شده که از هرنوع اعوجاج ( ایجاد هارمونی ) در طی کار جلوگیری می کندو عایق بندی کلاس بالای ژنراتور از هر نوع اتصال کوتاه و خرابی و سوختن سیم.پیچها ممانعت ببه وجود آورده و در نتیجه کار یکنواخت و رضایت بخشی در مصارف القائی ( الکترو موتورها ) در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.
توجه کنید که برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع مولدها استفاده نشود. مثلا لازم نیست یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل وصل خودکار در هنگام قطعی برق شهر باشد. بنابراین، یک فرض معمول این است که اگر یک مولد در حالت اضطراری 1000 کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به 850 و 800 کیلووات اکتفا شود. معمولا چگونگی باردهی مولد در دفترچه مشخصات مولدها درج شده است.
.لازم به ذکر است که شرکت دیزل بان در زمینه فروش دیزل ژنراتور آماده ارائه خدمات میباشد

No comments:

Post a Comment

جواهر