Monday, November 2, 2015

در حال حاضر پکیج دیواری ناوین تنها پکیج موجود در بازار ایران می باشد که تبدیل کننده اولیه و تمامی لوله های به کار رفته در ساختار آن از جنس استیل ضد زنگ (stainless steel) است. این نوع تبدیل کننده ها ۲۰ برابر مقاومتشان در برابر خوردگی و رسوب نسبت به تبدیل کننده های مسی از خود نشان میدهد که این کارباعث افزایش طول عمر و کاهش نگرانی نسبت به زنگ زدگی و رسوب در آینده خواهد شد.
همچنین با حذف قطعات مسی در مدار گرمایش، این پکیج مشکلات ناشی از استفاده همزمان رادیاتور آلومینیومی و پکیج دیواری را برطرف کرده که باتوجه به حجم بالای استفاده از رادیاتورهای آلومینیومی در ساختمانهای کشور تناسب بالایی با بازار ایران دارد.
در اینجا اطلاعاتی را برای شما بیان کرده ایم که شما را در انتخاب هر چه سریعتر پکیج دیواری کمک میکند :
ظرفیت دستگاه -۱
دستگاه های پکیج دیواری معمولا در سایزهای:
KW,30KW,28KW,24KW  ۳۵
تولید می گردند که شما با توجه به متراژ واحد مسکونی خود می توانید در بین این مدل ها ظرفیت حرارتی خروجی متراژ مناسب را انتخاب کنید
۲۴KW تا ۱۵۰ متر مربع
۲۸KW از ۱۵۰ تا ۲۲۰ متر مربع
۳۰KW از ۲۲۰ تا ۳۰۰ متر مربع
۳۵KW از ۳۰۰ تا ۳۵۰ متر مربع
فن دار یا بدون فن – ۲
دو حالت وجود دارد ، یا دستگاه شما داخل واحد نصب می شود یا دستگاه شما خارج از واحد ( بالکن) نصب می گردد
در صورتی که پکیج دیواری شما بیرون از واحد نصب شود لازم است از دستگاه فن دار استفاده نمایید به دلیل این که دستگاه های فن دار محفظه احتراق بسته است و در نتیجه اگر در معرض باد یا طوفان تاثیری بر کارایی دستگاه نمی گذارد.
در صورتی که پکیج دیواری شما در داخل واحد نصب می شود ، در صورتی که متراژ واحد شما بالای ۷۰ متر باشد و دودکش در نظر گرفته شده برای دستگاه ۱۵ سانتی متر باشد و ارتفاع این دودکش بالاتر از ۴ متر باشد شما می توانید از دستگاه های بدون فن
استفاده نمایید. در غیر این صورت نیز باید از دستگاه های فن دار استفاده نمایید
البته می توان گفت که تعیین دستگاه فن دار یا غیر فن دار بهتر است که کارشناسان شرکت آن را تعیین کنند
– دو مبدل و تک مبدل۳
پکیج های دیواری بدون انکه دودکش و ظرفیت را در نظر بگیریم به دو نوع تک مبدل و دو مبدل تقسیم می گردد. پکیج های تک مبدله با توجه به طراحی که دارند دارای یک مبدل حرارتی بوده که هم وظیفه گرمایش آبگرم مصرفی و هم مدار گرمایشی را دارد.
در پکیج های دو مبدله ساختار به این شکل است که یک مبدل وظیفه تولید آبگرم برای مدار گرمایش را دارد و مبدل دیگر( مبدل ثانویه) به تامین آبگرم مصرفی می پردازد.
امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد . همچنین شما میتوانید مطالب مربوط به داکت اسپیلت را از پیج مربوطه مطالعه فرمایید .

پکیج دیواری


داکت اسپیلت

No comments:

Post a Comment

جواهر