Monday, November 2, 2015

معرفی دیزل ژنراتور یا همان موتور ژنراتور
ژنراتور وسیله ای است که انرژی مکانیکی به دست آمده از منبع بیرونی را به انرژی الکتریکی (نیروی الکتریسیته و برق ) بعنوان خروجی تبدیل می کند و همچنین از قطع فعالیت های روزانه جلوگیری  می کنند. دیزل ژنراتور یا همان موتور ژنرانتور یک ماشین الکتریکی که ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور   (معمولا آلترناتور) است که به عنوان بخش های اصلی تشکیل شده و  اجزای دیگری مانند ؛ شاسی ، اطاقت پوشاننده و عایق صدا ،استارت ، دینام ،باتری و ... که بستگی به نیاز در آن گنجانده شده است که برای تبدیل انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با توجه به پیشرفت های چشمگیر در زمینه مهندسی برق، دیزل ژنراتور  در سطح وسیعی پیشرفت و در اندازه های متنوع و با کاربرد های مختلفی در دسترس می باشند .
هدف از تولید ژنراتور تولید برق از سوخت گازوئیل می باشد که نیروی مکانیکی حاصل از سوخت توسط موتور را به ژنراتور انتقال داده و  خروجی آن که جریان برق است را به ما می دهد .در واقع موتور برق دیزلی ( موتور برق ) یک اصطلاح رایجی میباشد که در این زمینه بکار گرفته میشود .
دیزل ژنراتور هایی که برای فروش در بازار هستند معمولا به دو دسته کلی با ظرفیت های 5 kw   تا 50 kw   که به راحتی در دسترس هستند برای مصارف خانگی ، فروشگاه ها و ادارات کوچک مورد استفاده قرار میگیرد و  از (50 kw ) تا ۲۰۰۰ مگاوات که به آنها  دیزل ژنراتور های صنعتی گفته می شود ، قابل استفاده در صنعت بطور مثال برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه های برق مورد استفاده قرار میگیرد . از این رو شرکت دیزل بان ماد ، انواع ژنراتور و دیزل ژنراتور های صنعتی خود را برای فروش در مراکز بیمارستانی ، کشاورزی ، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ساختمان سازی و راه سازی و همچنین در استخراج معادن عرضه می دارد .
جهت دسترسی به قیمت دیزل ژنراتور و مشخصات فنی آن ، به قسمت فروش دیزل ژنراتور مراجعه نمایید . 

دیزل ژنراتور

فروش دیزل ژنراتور

No comments:

Post a Comment

جواهر