Monday, November 2, 2015

جواهری منفرد در اینجا قصد دارد انگشتر عقیق را با بالاترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز عرضه کند. انگشتر عقیق برای تقویت حس احترام به نفس و نیز ارزش قایل شدن برای خود فرد مورد استفاده قرار می گیرد . سنگ عقیق به کار رفته در این انگشتر به خوبی بیان کننده  نیروی تقویت کننده چاکراهای اول و دوم و سوم در این سنگ است و باعث ایجاد حس امنیت و عشق به خود ان فرد می شود. از دیگر مزایای استفاده از انگشتر عقیق میتوان به درمان بیماری های پوستی به خصوص جوش های روی صورت اشاره کرد
جواهر فروشی منفرد نیز با توجه به نیاز های مشتریان خود و احترام به نیاز های انان سعی در استفاده از بهترین و با کیفیت ترین سنگ عقیق ها در انگشتر عقیق خود نموده است تا بتواند به این صورت رضایت مشتریان خود را جلب کند .
به هر اندازه که سنگ عقیق موجود در انگشتر عقیق با کیفیت تر باشد ، در این صورت  انگشتر دارای خواص درمانی بیشتر و همچنین انرژی مضاعف تری نسبت به سنگهای بی کیفیت تر دارد .
انگشتر عقیق علاوه بر انژی که به فرد می دهد ، دارای خواص درمانی بیشماری نیز می باشد . یکی از مهم ترین خواص ان برای افرادی است که دچار درد های کمر و یا پا درد های روزمره هستند . به طور کلی مکمل بسیار عالی برای درمان تمامی درد های استخوان و همچنین درد های ماهیچه ایی است.
برای استفاده بهتر و کارایی بیشتر ابتدا انگشتر عقیق و درمان دردهای استخوانی توسط این انگشتر جواهری منفرد به شما پیشنهاد می کند که انگشتر عقیق را به مدت ده دقیقه در اب نمک قرار دهید و بعد از ان انگشتر را از اب نمک خارج نموده و به مدت پنج دقیقه در معرض نور مستقیم افتاب قرار دهید . سپس قسمت سنگ ان را به مدت ده دقیقه الی پانزده دقیقه بر روی محل درد قرار دهید . این عمل را باید روزی دو الی سه مرتبه تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید . توجه کنید که اگر محل درد شما داغ شد ، این نشانه ایی برای بهبودی است . داغ شدن محل درد در واقع به معنای انجام عمل شفاست .

انگشتر عقیق

انگشتر عقیق

No comments:

Post a Comment

جواهر