Monday, November 2, 2015

پارتیشن خانگی :
آشنایی با انواع مدل های پارتیشن خانگی مدرن و جدید به ما این امکان را می دهد با دید بهتری دست به ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی منزلمان بزنیم . به یاد داشته باشید مکان قرار گیری پارتیشن می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی ساختمانتان داشته باشد.
پارتیشن خانگی مدرن :
در حال حاضر استفاده از پارتیشن های خانگی رواج بسیاری یافته است. در بسیاری از ساختمان ها پارتیشن ها نقش کلیدی ایفا می کنند و ممکن است هر کدام از آن ها فضای خانه را تا حد مطلوبی مدرن تر و یا بزرگتر جلوه دهند که همین امر به زیبایی خانه کمک زیادی می نماید. از پارتیشن های خانگی برای جداسازی فضاهای آشپزخانه، سالن غذا خوری، تخت خواب ، اتاق پذیرایی و سایر فضاهای یکپارچه که نیاز به جداسازی دارند استفاده می شود که انتخاب یک پارتیشن خانگی مدرن با طراحی روز دنیا می تواند نقش بسیار مهمی در نمای داخلی منزل شما داشته باشد، فراموش نکنید که علاوه بر اندازه و مدل پارتیشن خانگی باید به رنگ و جنس آن نیز توجه نمایید تا هارمونی مناسبی با معماری داخلی منزل شما داشته باشد.
دکوراسیون داخلی  منازل با انواع پارتیشن های شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
در پارتیشن ام دی اف همانطور که از اسم آن پیداست ساختار و اسکلت آن از ام دی اف به قطر ۱۶ میلی متر استفاده می گردد که با روکشی از لمینیت و لبه آن ازدر مواقعی که میزان نور در محیط حائز اهمیت است و حتی وجود فریم و پرده پارتیشن موجب کم شدن نور می گردد ، استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه می شود . این پارتیشن ها از شیشه ای به قطر ۱۰ میلی متر تهیه گردیده و فقط اطراف آن با یک فریم ام دی اف (MDF ) یا آلومینیوم پوشانده می شود . در ساختار پارتیشن شیشه ای انواع شیشه های مات و براق در رنگ های موجود بازار قابل استفاده می باشند . پارتیشن شیشه ای در تمام طرح ها و مدل های آن امکان تفکیک فضای موردنظر بدون محدود کردن کامل دید را می دهد و در مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها به علت قابل شستشو و استریل بودن آن و همچنین فضاهای مدرن اداری توصیه می گردد .
پارتیشن اداری
پارتیشن اداری بر حسب کاربرد انواع متنوعی دارد و با توجه به اینکه اکثر مردم مدت زمان بیشتری را را در فضای کار خود که همانند خانه دوم آنان می باشد ، سپری می کنند از این رو توجه به دکوراسیون اداری و طرز چیدمان مبلمان اداری بسیار مهم بوده و حتی باعث سرعت عمل بیشتری می شود . از این رو شرکت تکنما پارتیشن غریب به یک دهه فعالیت در زمینه ی طراحی اجرای دکوراسیون داخلی و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات و به کار گیری کادری مجرب ، پیشرو و ارائه خدمات نوین به مشتریان خود می باشد .

پارتیشن

No comments:

Post a Comment

جواهر