Monday, November 2, 2015

گوناگونی  د‌ر طرح و رنگ جواهر  آنقد‌ر زیاد‌ است كه بعضی وقت ها انتخاب را با همه زيبايي‌هايش سخت مي‌كند‌ اما راه ساده ای برای رسیدن و انتخاب کردن جواهر مورد نظر وجود دارد البته قبل از آنكه ظرافت و زيبايي جواهرات شما را مبهوت كند‌. قبل از انتخاب، تناسب و هماهنگي را د‌ر نظر بگيريد‌، مثلا اينكه انواع و اقسام گرد‌ن‌آويزهاي بلند‌ يا كوتاه براي كد‌ام چهره‌ها مناسب‌تر است يا حتي اينكه گوشواره‌هاي آويزي با چه چهره‌اي سازگارتر است. حالا اين شما و اين هم  اطلاعاتی که بتوانید خانم ها را با جواهرات بشناسید .
برای انتخاب درست جواهرات یعنی برای آنکه مستقیم  بزنید  به دل هدف، تنها جواهرات خریدن کافی نیست! شما یعنی آقایان، باید بدانید که دست روی چه انتخاب‌هایی بگذارید تا تلاش‌تان نتیجه بدهد. شما باید از ظرافت‌های روحیه همسر آینده‌تان با‌خبر باشید این یک راهنماست برای آنکه تلاش‌های شما آقایان عزیز در خرید جواهرات به ثمر بنشیند .
تعدادی از جواهر سازان مقداری محلول اضافه می کنند که این محلول حتما در ظرف سرامیک نگهداری شود .از محلول اسپارکسنمره  2 که یک ترکیب اراده تجاری برای تمیز کردن طلا استفاده می شود و اسید مورپاتیک نیز که در شیمی به نام هیدرولیک نامیده می شود که ریخته گران و طلا سازان برای تمیز نمودن نقره و طلا ی قالب گیری استفاده میکنند وبهتراز اسید سولفوریک برای از بین بردن اکسیدها وذرات چسبیده به قطعه ریختگی عمل می کند در تکنولوﮋی مدرن تر در هنر طلا جواهر سازی از ماشین های فوق صوتی برای پاک کردن و تمیز کردن قطعات طلا و نقره ریخته گری شده استفاده میکنند .
رنگ پوست شما در انتخاب فلز و جواهری که می‌‌خواهید بخرید تاثیر دارد  حتماً می‌دانید که همه رنگ‌ها مناسب‌ همه افراد نیستند، انتخاب رنگ مناسب چهره، شما را زیباتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد و برعکس. بهتر است در فصل‌های تابستان و زمستان از جواهراتی با رنگ های سرد و در فصل‌های بهار و پائیز از جواهراتی با رنگ‌های گرم استفاده کنید. برخی افراد نسبت به برخی انواع جواهرات واکنش‌های حساسیتی نشان می‌دهند این افراد باید به هنگام انتخاب طلا و جواهر مورد علاقه‌شان، این نکته را نیز مورد توجه قرار دهند. بی‌شک همه خانم‌ها جواهرات خود را دوست دارند.

جواهر

 -  

خرید جواهرات

No comments:

Post a Comment

جواهر