Monday, November 2, 2015

پکیج دیواری را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت بوده و توان خدمات پس از فروش حرفه ای را داشته باشد و همچنین کارخانه سازنده ان پکیج توان پشتیبانی بلند مدت از قطعات پکیج تولیدی خود را داشته باشد . بهترین پکیج های خارجی موجود در ایران مربوط به شرکت های ایتالیایی می باشد لکن امروز برخی از شرکت های داخلی توانمندی قابل قبولی برای ساخت پکیج دیواری پیدا کرده اند.
۱٫ اگر به آب گرم فراوانی نیاز دارید بهتر است از پکیج های مخزن دار یا پکیج با قدرت حرارتی بالاتر از ۳۱ کیلووات استفاده کنید .
۲٫ چنانچه ظرفیت حرارتی بیشتری از پکیج مورد نظر خود دارید ، بهتر است پکیج های زمینی را تهیه و استفاده نمایید . (که معمولا این ظرفیت حرارتی بالا برای آپارتمان ها با بیش از ۳۰۰ متر مربع کاربرد دارد ).
۳٫ اولویت با پکیج های دیواری می باشد چرا که هم مصرف پایین تر ی نسبت به پکیج های زمینی و پکیج های مخزن دار دارد و هم دارای عمر طولانی تری نسبت به آن دو می باشد .
۴٫ برای ایمنی از گازهای سمی احتراق بهتر است که از پکیج دیواری فن دار بویژه با دودکش دوجداره استفاده شود .یا اگر دسترسی به این نوع پکیج دیواری نبود می بایست از پکیجی که مجهز به سنسور حرارتی دودکش می باشد استفاده نمود که این سنسور با دریافت علایم حرارتی دودکش ، انسداد و گرفتگی دودکش را آشکار ساخته و خاموش می شود .
۵٫ برای آب های با سختی بالا بهتر است از انواع پکیج با دو مبدل مجزا بویژه از نوع صفحه ای استفاده نمود. لذا برای شهرهایی نظیر قم ، اراک ، یزد و… پکیج های دو مبدله از نوع مبدل صفحه ای عملکرد بهتری دارد.
۶٫ د رهنگام خرید دقت شود پکیج دیواری دارای سیستم عیب یاب اتوماتیک با کد باشد.حسن این قابلیت در عیب یابی سریع حتی توسط مالک آپارتمان و کاربر معمولی می باشد.در واقع پکیجی که دارای عیب یاب مجهز به سنسورهای کنترل عملکرد باشد،خطاهای عملکرد را بصورت کدهای مشخص در مانیتور پکیج دیواری نمایش می دهد و کاربر یا سرویس کار با مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج متوجه نوع عیب می گردد .
۷٫ و درنهایت بهتر است قبل از ورودیآب شهری به پکیج دیواری یک سختی گیر مناسب نصب شود .

همچنین لازم به ذکر است که شرکت تهویه پارس آماده ارائه خدمات در زمینه داکت اسپیلت به همه هموطنان عزیز میباشد .


پکیج دیواری


داکت اسپیلت

No comments:

Post a Comment

جواهر