Monday, November 2, 2015

پکیج دیواری هم اب گرم مصرفی منزل را تامین می کند هم اب گرم مورد نیاز برای شوفاژ ها در زمستان. استفاده از پکیج دیواری بجای  آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد.
پکیج دیواری با صدای ارام کار میکند و صدای ان نسبت به ابگرمکن کم تر است و همچنین نوسانات دمای اب در ان کاملا محسوس نیست.
روشن شدن و کارکرد پکیج در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژخانه مرکزی بسیار کم صدا تر است و از همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بیشتر است.
پکیج دیواری به دو صورت یا در دو حالت  تابستان و زمستان عمل می کند در صورتی که دستگاه در حالت تابستان قرار داده شود آب گرم فقط برای مصرف داخلی استفاده می شود و در صورت قرار دادن روی حالت زمستان ، آب گرم شوفاژ ها نیز تامین می شود. دمای آب گرم مصرفی و آب شوفاژ توسط انتخابگر دمای روی دستگاه قابل انتخاب است.
مزیت دیگر پکیج دیواری این است که فضای کمتری را نسبت به ابگرمکن ایستاده یا سیستم شوفاژ هانه  مرکزی میگیرد . بهتر است که پکیج ها دارای راندمان ۹۰ درصدی بوده و از استاندارد ملی و نشان کیفیت اروپایی CE برخوردار باشند
عملکرد دستگاه داکت اسپیلت در حالت سرمایش دقیقا مشابه سیستم های اسپلیت یا همان کولرهای گازی می باشد. به این معنا که این دستگاه جهت تولید سرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مانند کمپرسور،کندانسور،شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آنرا به فضای تهویه شونده تحویل می دهد۰ بدیهی است که در این حالت منبع انرژی دستگاه برق می باشد.
داکت اسپیلت یکی از دستگاه های  تهویه مطبوع متداول در جهان می باشد که در مراکز زیادی مانند : اداری،تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد که از دو قسمت اصلی،یونیت داخلی(هواساز) و یونیت بیرونی(کنداسور) تشکیل شده است که سیکل برودت و سرمادهی را تشکیل میدهد از محاسن این سیستم به مستقل بودن در هر واحد،حذف لوله کشی طولانی جهت گرمایش در مقایسه با سیستم رادیاتور و حذف کنداسورهای متعدد در مقایسه با اسپیلت دیواری می باشد اما ضعف اصلی این سیستم در عدم کنترل مدیریت دما در اتاق های مجزا از یکدیگر می باشد.

پکیج دیواری


داکت اسپیلت

No comments:

Post a Comment

جواهر