Monday, November 2, 2015

جواهری منفرد طراح و سازنده جواهرات ، در زمینه فروش انگشتر فیروزه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز میباشد . از این رو در نظر داریم تا با ارائه توضیحاتی در مورد انگشتر فیروزه ، ویژگی های این انگشتر مقدس را برای شما معرفی کنیم .
برای انگشتر فیروزه ویژگی های کم نظیری توسط ائمه (ع) بیان شده است، ویژگی هایی معنوی و حتی مادی که به بررسی قسمتی از آنها میپردازیم.
در روایتی از حضرت فاطمه زهرا (س) از حضرت محمد (ص) آمده است : هر کس که انگشتر فیروزه به دست کند ، همیشه با وقایع خوب و مثبت مواجه خواهد شد .(وسائل الشیعه, ج ۵ ص۸۸, ابواب احکام الملابس,باب۵۲ حدیث۲ )
ودر روایتی از امام علی (ع) نقل شده است کسی که انگشتر فیروزه به دست کند آرزوهایش برآورده میشود همچنین در روایتی از آن حضرت آمده است انگشتر فیروزه به دست کنید زیرا زمانی که در دست شماست اندوهی به دارنده آن نمی رسد.
در روایتی از امام صادق (ع)  آمده است کسی که انگشتر فیروزه در دست داشته باشد دچار تنگ دستی نمیشود . (وسائل الشیعه ج۵ ص ۸۶-۸۷).
ودر روایتی آمده است که امام حسین (ع) ، انگشتر فیروزه را برای فقر و دشمنان و بلاها در دست می کردند . (حلیه المتیقین، فصل سوم، ص ۳۲)
و در حدیث امام صادق (ع) نقل شده که انگشتر فیروزه در دست کنید که میمون است و انشاا… که عاقبت صاحبش مقرون به خیر و خوشی باشد.

خواص انگشتر فیروزه برای بدن


خاصیت انگشتر فیروزه این است که مفرح معده می باشد. برای سر درد بسیار حیاتی است .  کسانی که در شب دید خود را از دست می دهند ، استفاده از سرمه فیروزه آنان را درمان می کند . اگر مردمک سفید شده و یا هر مورد دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .
درمان بادفتق، درد ریح ، جنون ، درد اعضاء و بسیاری از بیماریهای داخلی از جمله خواص انگشتر فیروزه است. اگر کشته آن با شهد استفاده گردد ،انگشتر فیروزه صرع را درمان ، سنگ کلیه را خارج و بیماریهای طحال را درمان می نماید . یک گرم کشته آن همراه با شراب برای نیش مار و هرگونه مسمومیت ، پادزهر می باشد . برای دیگر جانوران موذی و دور کردن سم آنها نیم گرم کافی است.

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه

No comments:

Post a Comment

جواهر