Monday, November 2, 2015

با سلام به همه اعضای وب سایت دیزل بان ، در اینجا می خواهیم شما را با صدا گیر دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر آشنا کنیم  که امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شود .

کاناپی ، کانوپی ، اتاقک ضد صدا یا همان صداگیر دیزل ژنراتور
یکی از ویژگی های که در دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر ها بکار گرفته شده صداگیر بودن آنها توسط کانوپی ها می باشد . این کانوپی ها علاوه بر عایق صدا ( Acoustic proof   ، عایق حرارت و گرد و غبار ( Weather poof )  هم بوده و دستگاه دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر را در مقابل رطوبت ، حرارات و گرد و خاک و در برخی مدل های عایق آتش سوزی و ضد انفجار نیز می باشند .
کانوپی ها به جهت تهویه فضایی که اطراف موتور دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر ، برای جلوگیری از گرم شدن موتور که دارای فضایی برای ورود و خروج هوا می باشد ، که جنس عایق آن با یک سری محدودیت هایی که دارد ، نمیگذارد صدای موتوردﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر کمتر از 60 تا 80 دسی بل شود . راه کارهایی هم در مورد این کاهش صدا وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم . یکی از راه کار های معمول برای این موضوع استفاده یا ساختن اتاقکی می باشد که دارای سقف و دیوار عایقی باشد . که ساخت این اتاقک ها هم نیازمند یکسری رعایت استاندارهایی نظیر : تعبیه هواکش هایی در دیواره دو طرف اتاقک برای ورود و خروج هوا و همچنین تعبیه خروجی اگزوز در سقف یا ارتفاعی از دیوار اتاقک نیز می باشدکه باید در نظر گرفته شود . در ساخت دیوارهای اتاق دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر از سیمان تو خالی یا بلوک سفالی استفاده می شود و همچنین برای کاهش خروجی صدا از عایق پشم شیشه و یونولیت هم در دو طرف دیواره ها و سقف استفاده می شود که کمک زیادی در این مورد می کند .
در صورتیکه امکان تعبیه چنین فضایی را نداشته باشیم و برای تامین برق نیاز به جابجایی دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر داشته باشید می توانید از کانوپی استفاده کنید . دیزل ژنراتور می تواند طوری طراحی شود ، زمانیکه کوپله آن انجام می شود ،کانوپی نیز بر روی آن قرار گیرد . به عنوان مثال ؛دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر هایی که در ایران کوپله می شوند می توانیم برای آن در حین کوپله کانوپی سایلنسر نیز ساخت و با توجه به ابعاد کانوپی سایلنسر اروپایی که بر روی آن می باشد نصب و طراحی شود . بعضی از دستگاه های دیزل ژنراتور که به صورت کوپله فابریک وارد می شوند نیز می توانند در صورت سفارش دارای کانوپی فابریک کمپانی کوپله کننده باشند . و هزینه این کاناپی بستگی به ابعاد و اندازه های آن دارد و همچنین در کیفیت ساخت آنها متفاوت می باشد .

لازم به ذکر است که شرکت دیزل بان آماده ارائه خدمات در زمینه فروش دیزل ژنراتور به شما هموطنان عزیز میباشد .

دﻳﺰل ژﻧﺮاﺗﻮر

فروش دیزل ژنراتور

No comments:

Post a Comment

جواهر