Monday, November 2, 2015

چگونگی تشخیص طلا از جواهر اینگونه می باشد که در کار ساخت طلا از سنگ قیمتی استفاده نمی شود ولی در جواهرات از سنگهای زینتی و گرانبهایی بر روی کار ساخته شده نصب می شود و در جواهراتی که در ساخت آن سنگ اتمی بکار گرفته شده باشد جواهرات اتمی و به جواهراتی که در ساخت آن از سنگ اصل بکار گرفته شده باشد جواهرات اصل گفته می شود . همانطور که طلا و  جواهر با هم فرق می کنند نوع خرید و فروش طلا و جواهر هم با هم تفاوت هایی دارد ؛
  1. فروش طلا :  قیمت روز هر گرم طلا  بعلاوه اجرت ساخت بعلاوه سود فروشنده که معمولا بین 7% تا 8% می باشد .
  2. فروش جواهرات : قیمت روز هر گرم طلا بعلاوه اجرت که شامل ارزش سنگهای بکار گرفته شده ، اجرت ساخت پایه جواهر و سایر هزینه ها بعلاوه سود فروشنده که بین 15 % الی 20 % می باشد .
همانگونه که طلا با جواهر نحوه خرید جواهرات و طلا و فروش آن با هم تفاوت دارد شرایط فروش آن دو نیز توسط مصرف کننده متفاوت می باشد . در کار ساخته شده از طلا اجرت ساخت و سود فروشنده کسر و به نرخ روز خریداری میشود ولی در فروش جواهرات (که فاکتور خرید آن بسیار حائز اهمیت می باشد ) از روی فاکتور که سود فروشنده (15 %تا 20 % ) کسر و ترقی و یا تنزیل از قیمت روز درج شده در فاکتور را محاسبه و بهاء آن را به صاحبش پرداخت میکنند .
امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد . جواهری گارنت آماده ارائه انواع خدمات اعم از خرید جواهرات به صورت آنلاین به شما هموطنان عزیز میباشد .
بر این اساس شما هموطنان عزیز میتوانید برای خرید جواهرات خود به وبسایت گالری گارنت مراجعه کنید و طلا جواهر مورد نیاز خود را خریداری نمایید .
امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد . برای خرید جواهرات خود به صورت آنلاین میتوانید به وبسایت گارنت گالری مراجعه فرمایید .

جواهر

.

خرید جواهرات

No comments:

Post a Comment

جواهر