Monday, November 2, 2015

با سلام به همه اعضای وبسایت تهویه پارس  ، امروز قصد داریم با ارائه یک مطلب در مورد خرید پکیج دیواری که بطور نسبی با آن آشنایی دارید درخدمتتون باشیم  .

راهنمای خرید پکیج دیواری

همواره یکی از نیاز های اولیه انسانها سیستم گرمایش مطبوع محل سکونت و آب گرم بهداشتی می باشد . شاید در بعضی از نقاط کشورمان با توجه به فراوانی گاز طبیعی و برقراری امکان دسترسی به آن ، شاهد استفاده مردم از بخاری های نفتی باشیم . در حال حاضر پکیج دیواری یکی از متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش در سراسر دنیا محسوب می شود.  پكیج دیواری دستگاهی است كه جایگزین موتورخانه مركزی شوفاژ گردیده است و همچنین  آب گرم مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط، به وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را فراهم می نماید.  عدم اشغال فضای مفید ، استقلال کامل هر واحد مسکونی ، ایمنی بسیار بالا و در نهایت رضایت کامل و کافی از عملکرد پکیج های دیواری ، از جمله مواردی می باشد که جایی برای تردید دراستفاده از این سیستم در منازل و حتی واحد های تجاری باقی نمی گذارد .
از دیگر عواملی که دستگاه های اجرایی و شرکت های بزرگ را تشویق به استفاده از پکیج دیواری می کند راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز آن می باشد .از نظر استاندارد های معتبر دنیا پکیج دیواری آن هم از نوع فن دار  مورد تایید قرار گرفته است که علاوه بر تامین گرمایش داخل خانه یا محیط کار ، از طریق رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف ، آب گرم بهداشتی را نیز بصورت فوری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد . علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی ، گرمایش مطبوع و ارزانتری را می توان از طریق یک کویل آب گرم ، برای مصرف کننده مهیا کرد . استفاده از دودکش مخصوص، کواکسیال (دو جداره) در هنگام نصب پکیج دیواری ، این امکان را فراهم می نماید که علاوه بر خروج دود ناشی از کار کرد دستگاه به محیط خارج، هوای مصرفی مورد نیاز دستگاه نیز از محیط خارج تامین می گردد و در نتیجه ایمنی کاملی برای مصرف کننده فراهم می گردد.

همچنین از شما کاربران گرامی دعوت میشود تا از صفحه مربوط به داکت اسپیلت تهویه پارس بازدید به عمل آورید .

پکیج دیواری


داکت اسپیلت

No comments:

Post a Comment

جواهر