Monday, November 2, 2015

امروزه با کوچکتر شدن فضای واحدهای مسکونی و اداری، عدم طراحی دکوراسیون این واحدها مطابق میل و سلیقه شما، ماشینی شدن کلیه ابعاد زندگی و ازدحام و هیاهوی زندگی شهری و بسیاری موارد دیگر نیاز به تغییر و طراحی دکوراسیون داخلی پیدا می کنید. و اولین راهی که برای تقسیم بندی فضا به ذهن شما می رسد استفاده از پارتیشن و پارتیشن بندی دلخواه برای رسیدن به طراحی دکوراسیون ایده آل است، که با هزینه ای مناسب و قابلیت جابه جایی گزینه بسیار مناسبی برای رفع اینگونه نیازهاست، چون دیگر مانند گذشته لازم نیست برای ایجاد تغییر در دکوراسیون حتما از دیوار آجری استفاده نمائید!
از پارتیشن ها بیشتر برای طراحی دکوراسیون فضای اداری و مسکونی استفاده می شود. فضای کار مهمترین فضا بعد از خانه است، چون بیشتر وقت انسان ها در محیط کار آنها سپری می شود. به همین دلیل مهم است که دکوراسیون آن چطور باشد و راحتی را برای کارمندان فراهم نماید. و به همین دلیل از پارتیشن برای ایجاد محیطی بدون تنش با دسترسی بالا برای کارمندان استفاده می شود.
از پارتیشن های خانگی نیز برای جداسازی فضاهای آشپزخانه، سالن غذا خوری، تخت خواب، اتاق پذیرایی و سایر فضاهای یکپارچه که نیاز به جداسازی دارند استفاده می شود. این مورد را در نظر بگیرید که انتخاب یک پارتیشن روز و مدرن می تواند نقشی اساسی در زیباسازی دکوراسیون منزل ایجاد کند. اما این مطلب را نیز فراموش نکنید که رنگ و جنس پارتیشنانتخابی شما باید متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما نیز باشد تا هارمونی مناسبی به دست آید.
برای طراحی دکوراسیون واحد اداری و مسکونی خود لازم است با انواع پارتیشن آشنا شوید. پارتیشن تک و دوجداره؛ پارتیشن اداری و مسکونی؛ پارتیشن با فریم های مختلف آلومینیوم، ام دی اف و گالوانیزه؛ پارتیشن کناف ساده؛ دکوراتیو پارتیشن شیشه ای در انواع سکوریت، بلوک شیشه و تایل شیشه.
همچنین آشنایی با مدل های پارتیشن مدرن و جدید به ما این امکان را می دهد با دید بهتری دست به ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی بزنیم. پس پیشنهاد می کنیم قبل از طراحی دکوراسیون و پارتیشن خود نمونه های مشابه را دیده و با افراد مجرب نیز مشورت نمائید.

No comments:

Post a Comment

جواهر