Monday, November 2, 2015

یکی از جلوه های زیبا در ساختمان های مسکونی و ادرای استفاده از کلید و پریز مناسب است. کلید و پریز باید از لحاظ ظاهری، کیفیت، طرح و رنگ زیبا، دوام مناسب بوده و از عملکرد خوبی برخوردار باشد. مقاومت کلید و پریز در برابر گرما، دما و رطوبت یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید به آن توجه شود، همچنین همچون یک عایق عالی در برابر آب باشد تا از مشکل جدی در این خصوص جلوگیری کند.
امروزه توجه به ظاهر زیبای خانه و طرح مناسب برای دکوراسیون از اهمیت ویژه ایی برخوردار شده است، همچنین موسسات و مجتمع ادارات نیز از طرح های اداری مناسب و شیک برای دکوراسیون داخلی استفاده می کنند تا بر جذابیت و زیبایی محل سکونت یا محل کار خود بیافزایند. همین امر باعث گردیده است تا در کنار وسایل و لوازم به کار گرفته شده در منازل، ادارت و شرکت های مختلف انتخاب یک کلید و پریز مناسب و هماهنگ با ست داخلی اهمیت یابد و طرح و رنگ های مختلف برای پاسخ به این نیاز طراحی و تولید گردد. از انجایی که نصبکلید و پریز در بخشی از دیوار انجام می شود باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و حدالامکان  دارای ورودی های متعدد باشد از جمله پورت های مخصوص تلفن و اینترنت تا دسترسی به ان را آسان کند.
جدای از کلید و پریز مناسب، وجود کلید مینیاتور نیز نقش بسزایی را در منزل مسکونی و ادارات و شرکت های متفاوت بازی می کند. حفاظت از وسایل برقی خانگی و صنعتی در مقابل خطرات ناشی از اتصالات کوتاه و بلند جریان بیش از حد برق استفاده از کلید مینیاتور را ضروری ساخته است. وجود کیفیت بالای در تولید کلید مینیاتور و رعایت استاندارهای ملزوم جهانی از جمله فاکتورهای مهم در تهیه یک کلید مینیاتور مناسب برای حفظ و نگهداری وسایل برقی می باشد. کلید مینیاتور بسته به نوع استفاده و مکان استفاده متفاوت می باشد، توان مصرف کننده، ولتاژ کار، نحوه سیم کشی و خاصیت اهمی و سلفی-خازنی تعیین کننده قدرت قطع، جریان نامی، تیپ و تعداد پل کلید از جمله مواردی است که انتخاب گزینه مناسب برای کلید مینیاتور را تعیین می سازد.

No comments:

Post a Comment

جواهر